Spotkania 2015

w ramach sopotu

Będą to spotkania, jak i warsztaty z Rezydentami.

Harmonogram:

Piątek, 27.11, godz. 16.00Dzień z Życia Fotografa – spotkanie z Szymonem Szcześniakiem – Miejska Biblioteka Publiczna im. J. Wybickiego, Filia nr 5, ul. Kazimierza Wielkiego 14, 81-775 Sopot. Na spotkaniu zostaną omówione poszczególne prace z portfolio prowadzącego, jak również zagadnienia z zakresu techniki fotografii, postprodukcji, współpracy z magazynami, agencjami menadżerskimi i reklamowymi. Słuchacze będą mogli zadawać pytania prowadzącemu.

Piątek, 27.11, godz. 18.30Oko Nocy – Warsztaty z Szymonem Rogińskim – Grono di Rucola, drewniany domek obok Stadionu SKLA, Generała Józefa Wybickiego 48, 81-842 Sopot. Ich tematem będzie fotografia nocna. Głównym kryterium podczas zapisów jest portfolio składające się z 8-10 zdjęć. Limit miejsc: 10 osób. Każdy z uczestników musi być wyposażony we własny aparat oraz statyw. Spotkanie i wprowadzenie odbędzie się o godzinie 18.30 w. O godzinie 19.30 odbędą się zajęcia terenowe.

Zapisy tutaj

Sobota, 28.11, godz. 11.00 Utrwalając Czas – spotkanie z Jackiem Porembą – Informacja Turystyczna, Plac Zdrojowy 2, 81-720 Sopot. Tematem spotkania będzie 25 lat jego przygody z fotografią komercyjną, jak również zmiany na polskim rynku zachodzące na przestrzeni tego czasu. Ponadto, ewolucja jego drogi od fotografii mody do portretu, doświadczenia sudańskie z fotografią autorską, trochę techniki, trochę anegdot oraz dużo pozytywnej energii, bez której nie mógłby kontynuować swojej działalności przez tak długi czas.

Sobota, 28.11, godz. 14.00Studio, swiatlo, portret – Warsztaty z fotografii portretowej oraz pracy z oswietleniem w warunkach studyjnych – Prowadzacy: Szymon Szczesniak, Sopockie Szkoły Fotografii, ul.Jana Jerzego Haffnera 7, 81-717 Sopot. Limit miejsc: 10.

Zapisy tutaj

Niedziela, 29.11, godz. 11.00W Obiektywie Współczesności – spotkanie autorskie z Igorem Omuleckim “Fotografia, widzenie i myślenie” – Państwowa Galeria Sztuki, Plac Zdrojowy 2, 81-720 Sopot. Na spotkaniu dowiemy się, jak wyglądają dzisiejsze obrzeża współczesnej fotografii.